Lidl daruje nemocným dětem 50.000 Kč za každý gól na UEFA EURO 2012
Koukejte se na UEFA EURO 2012, podpořte českou výpravu a počítejte góly. Lidl totiž daruje nemocným dětem 50 000 Kč za každý gól, který dá český tým na šampionátu.
Dívejte se již v pátek 8.6., kdy se utká náš tým s Ruskem, 12.6. se můžete těšit na utkání s Řeckem a 16.6. s Polskem.
Módní přehlídku licencovaných produktů pro české fotbalové fanoušky představila společnost Lidl na nedávné tiskové konferenci. Zahájení šampionátu se kvapem blíží a stylový outfit by žádnému správnému fanouškovi či fanynce neměl chybět. Pro fanoušky je v prodejnách Lidl připravena kolekce jedinečného oblečení a doplňků v národních barvách, které se vyznačují vysokou kvalitou materiálu i provedení.
Kolekci EURO 2012 představila Leona Machálková, Eva Decastelo, Míra Chrástka a Jiří Lang z kapely Turbo se svými syny, Kateřina Kristelová a moderátor Petr Vojnar. Po skončení módní přehlídky se uskutečnil stolní fotbalový turnaj děti versus dospělí, kdy za každý vstřelený gól dětí do branky dospělých darovala společnost Lidl 1 000 Kč občanskému sdružení Život dětem. Malí fotbalisté vstřelili celkem 14 gólů, pro vážně nemocné děti bylo tedy získáno 14 000 Kč.
To je ale jen začátek pomoci společnosti Lidl vážně nemocným dětem. Rozhodla se darovat občanskému sdružení Život dětem také 50 000 Kč za každý gól, který dají čeští reprezentanti na šampionátu do sítě soupeřů. Kupte si tedy stylové doplňky a fanděte na EURO 2012 s námi!
Tímto projektem navazuje Lidl na úspěšnou celorepublikovou sbírku pro občanské sdružení Život dětem z prosince loňského roku, při níž se vybraly 3 miliony korun, které šly na pomoc vážně nemocným dětem v rámci benefičního večera Srdce pro děti, který pořádalo sdružení společně s deníkem Blesk a TV Prima.